پایگاه افسران جوان جنگ نرم

جایی برای محکم تر کردن بند های پوتینمان...

پایگاه افسران جوان جنگ نرم

جایی برای محکم تر کردن بند های پوتینمان...

پایگاه افسران جوان جنگ نرم

★پایگاه افسران جوان جنگ نرم★
جایی برای محکم تر کردن بند های پوتینمان...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

بله...

خبرگزاری صدا و سیما:

طرفین در چند ماه گذشته مخفیانه در حال مذاکره درباره این توافق بودند.
کری و سایر مشاوران ارشد باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا که در هاوایی در حال مسافرت تفریحی بود چند تماس تلفنی با وی گرفتند و به این نتیجه رسیدند که نباید آزادی زندانیان آمریکایی را به خطر انداخت.
دولت اوباما در دقایق آخر تصمیم گرفت تصویب بسته تحریم را که علیه تازه‌ترین آزمایش موشکی بالستیک ایران تدوین شده بود به تعویق بیندازد. 

به "تعویق" بیندازد؟ یعنی چی؟..... یعنی اعمال میشه بازم؟ عجبه ها....خبر خبر..:
آهان....قبل خبر، جناب حضرت آقای  روحانی تبریک ابلاغ فرموده ان.



بله....البته برجام خوبی هایی هم دارد که جای تبریک هم هست...اما....

خب خبر:
این زنه....هیلاری کلینتون حرف زده....ببینیم چی گفته:

این توافقنامه محصول مهم دیپلماسی توام با فشار بود. اجرای برجام گام مهمی در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است. ایران ضمن برچیدن سانتریفوژها و از کار انداختن یک راکتور، تقریبا همه اورانیوم غنی شده خود را به خارج فرستاد. این گام های مهم باعث شدند آمریکا و متحدان ما و تمام جهان ایمن تر شوند. من اجرای برجام را به رئیس جمهور اوباما و تیم او تبریک می گویم و به نقشی که من در شروع شدن این روند داشتم، افتخار می کنم. ولی ما نباید از ایران به خاطر آزاد کردن این زندانیان یا پایبند بودن به تعهداتش در قبال برجام تشکر کنیم. زیرا این زندانیان به شکل ناعادلانه و توسط رژیمی حبس شده بودند که همچنان صلح و امنیت خاور میانه را تهدید می کند. هنوز هم  رابرت لوینسون یک آمریکایی دیگر در ایران زندانی است و به خانه اش برنگشته است. رفتار ایران با ملوانان نیروی دریایی ما، از جمله انتشار تصاویر ویدئویی تحریک آمیز آنها، توهین آمیز بود.
ایران همچنان قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد را با برنامه موشک بالستیک خود نقض می کند. به همین علت باید تحریم های جدید و قاطعی علیه این کشور اعمال شود. ما نمی توانیم چشمان خود را به روی این مسائل ببندیم. اگر من رئیس جمهور آینده آمریکا شوم با بی اعتمادی به ایران نگاه خواهم کرد. من از برجام به عنوان بخشی از یک راهبرد جامع برای مقابله با همه اقدامات منفی ایران در منطقه استفاده خواهم کرد و از متحدمان اسرائیل و شرکای عرب آمریکا در منطقه حمایت خواهم کرد.»
آقایون به غیرتشون برخورد شماره ۱۲ را فریاد بزنن.ما که سالهاست این شماره عزیز و سرورمون رو صدا میزنیم......آقایون با اعمالشون همش میخوان بازیکن شماره ۱۳ رو وارد زمین کنن.

و یک خبر دیگر و تمام:

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری ایلیار خبر ، مهدی محمدی، کارشناس سیاسی با انتشار تصویری از جیسون رضاییان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
امروز ۴ زندانی ایرانی- آمریکایی در مقابل بسته‌ای از امتیازها با طرف آمریکایی مبادله شدند.
اصلی‌ترین فردی که امروز آزاد شده جیسون رضاییان است. بقیه افراد چندان مهم نیستند. آمریکا هم اگر چیزی به ایران داده بابت رضاییان بوده نه آن ۳ نفر دیگر.
روزی که رضاییان دستگیر شد، بسیاری، از جمله برخی از مقام‌های دولتی، معترض بودند که او یک روزنامه‌نگار ساده است و نباید چنین بی محابا اتهام‌های امنیتی به او وارد شود.
امروز اما، بی‌آنکه ضرورتی به انتشار جزئیات فعالیت رضاییان در ایران باشد، از همین رفتار آمریکا می‌توان فهمید که رضاییان هر چه بوده، یک روزنامه‌نگار ساده نبوده.
اگر امتیازی از دشمن گرفته می‌شود، این نه هنر دیپلماسی، بلکه مهارت مردانی است که در زمان مناسب، با اقدام درست و دقیق، سرمایه‌ای معتبر برای معامله خلق می‌کنند.


امیدواریم ندای ۱۲ را بشنویم.


منابع:

1. تسنیم نیوز، جشن مدارس

2. فارس نیوز، تعویق تحریم موشکی

3. فارس نیوز، اعمال تحریم موشکی، اندکی بعد از لغو تحریم های هسته ای

4. فارس نیوز، اوباما تحریم ها را لغو کرد

5. خبرگزاری صدا و سیما، چشم پوشی موقت آمریکا از تحریم موشکی ایران

6. خبرگزاری صدا و سیما، بیانیه کلینتون درباره برجام

7. پرس تی وی، تبریک روحانی برای برجام

8. خبرگزاری دانشجو، بیانیه کلینتون درباره برجام

9. ایلیار خبر، حالا معلوم شد جیسون رضاییان کیست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی