پایگاه افسران جوان جنگ نرم

جایی برای محکم تر کردن بند های پوتینمان...

پایگاه افسران جوان جنگ نرم

جایی برای محکم تر کردن بند های پوتینمان...

پایگاه افسران جوان جنگ نرم

★پایگاه افسران جوان جنگ نرم★
جایی برای محکم تر کردن بند های پوتینمان...

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

به گزارش «نسیم آنلاین»، انجمن اسلامی دانشجویان(دفتر تحکیم وحدت) 5 دانشگاه بزرگ تهران نسبت به مواضع رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام علیه شورای نگهبان واکنش نشان دادند.متن این بیانیه به شرح ذیل است:  

بسم الله الرحمن الرحیم

36 سال از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد و در این مدت آنچه بقای این بنا را حفظ کرده است، بعد از توجهات و دستگیری های خاص حضرت حجت (عج)، تنها دو چیز است : مردم انقلابی و ولایت مطلقه فقیه. ولایت فقیهی که امام عظیم الشانمان در اهمیت جایگاه آن،فرمودند : «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد»

حال در آستانه انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری قرار داریم، انتخاباتی که آزمایش بزرگ الهی محسوب می شود و از موثرترین عوامل در موضوع حراست از ولایت فقیه است. بدیهی است دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی انقلاب ، برای انتخابات مجلس خبرگان دندان تیز کرده به امید آنکه بتوانند به جایگاه نائب امام زمان (عج) ضربه بزنند. خوب است برای دشمنان ِ خوش خیال، فتنه 88 را یادآوری کنیم. آیا سیلی ای که از ملت و نظام خوردید را فراموش کرده اید؟ به یاد دارید که 

به حول و قوه الهی، عنایت خاصه امام زمان (عج)، مدیریت داهیانه امام خامنه ای(مد ظله العالی) و بصیرت مردم، نقشه هایتان، نقش بر آب شد؟؟ ملت شریف ایران که فتنه 88 را پشت سر گذاشت امروز باید مراقب فتنه بعدی باشد، فتنه ای جدیدتر و پیچیده تر به نام فتنه اکبر! فتنه ای که با روشی جدید حصن حصین نظام یعنی جایگاه ولایت فقیه را نشانه رفته است که این تنها یکی از صدها نمود ِ این فتنه می باشد. پروژه ای با ابعاد وسیع برای انتخابات پیش رو که در آن طرف مرزها در اندیشکده های غربی طراحی شده و دشمنان غرب دوست داخلی و سهم خواهان ِ انقلاب، پیاده نظام اجرای آنها هستند و ابعاد این قضیه از حمله سازماندهی شده به شورای محترم نگهبان تا طرح بحث شورای رهبری را شامل می شود.

به همین دلیل لازم است مواردی را خدمت مردم شریف ایران متذکر شویم :

1- ولایت فقیه به معناى حاکمیت مجتهد جامع‌الشرایط در عصر غیبت است و شعبه‌اى است از ولایت ائمه اطهار (علیهم السلام) که همان ولایت رسول الله (ص) مى‌‌باشد. همه مسلمانان باید از اوامر ولائی ولی فقیه اطاعت نموده و تسلیم امر و نهی او باشند، و این حکم ‏شامل فقهای عظام هم می‏شود، چه رسد به مقلدین آنان. التزام به ولایت فقیه قابل تفکیک از التزام به اسلام و ‏ولایت ائمّه معصومین(علیهم السلام) نیست.‏ فقیه جامع الشرایطی که انقلاب اسلامی ایران را رهبری کرد، امام خمینی (ره) بود. رهبری که اگر مردم ایران از حضور ایشان بی بهره بودند، قطع به یقین انقلاب ایران هم همان سرنوشتی را داشت که انقلاب های مصر، تونس و لیبی به خود دیدند! انقلاب هایی که هر چند با اراده مردم رقم خورد، اما به دلیل عدم وجود رهبری عادل و با تقوى، آگاه به زمان، شجاع، مدیر و مدبّر  به ثمر ننشست. انقلاب اسلامی ایران، پیروزی خود را در بهمن ماه 1357، مدیون و مرهون وجود رهبری الهی، بصیر و شجاع،امام خمینی (ره) بوده و هست.این انقلاب همچنان پابرجاست چراکه تار و پود آن با معنای ولایت فقیه گره خورده است.

2- 26 سال زعامت و ولایت امام خامنه ای ( مدظله العالی) نمونه کامل و موفقی از مدیریت اسلامی است که یک فقیه عادل جامع الشرایط به منصه ظهور گذاشته است. چالش هایی که یکی پس از دیگری به دستان توانمند این سید عظیم الشان رفع شد از جنگ عراق و افغانستان گرفته تا مجلس ششم ، فتنه های 78 و 88 ، سیستم دفاعی امنیتی کشورو هزاران مورد دیگر. حقیقت آن است که ما در برابر شخصیّتی عظیم و استثنائی هستیم که، به معنای واقعی کلمه، دشمنان وی را محاصره کرده‌اند و دوستان حقّش را ادا نمی‌کنند. "حرف گزافی نبود سخن پوتین رییس جمهور روسیه که : در آیت الله خامنه ای مسیح را دیدم و برایم متجلی شد. یا سید حسن نصرالله که گفت در مورد جنگ لبنان همه ما نظری متفاوت از امام خامنه ای داشتیم ولی در میان بهت و حیرت کارشناسان نظر ایشان درست از آب در آمد". امروز در روی کره زمین شخصی برتر و برازنده تر از ایشان برای جایگاه ولایت فقیه وجود ندارد و حق تعالی اراده فرموده این نائب برحق امام زمان را از دیگران متمایز کند.

3-این روزها سخن بی اساس شورای رهبری از دهان زبیرها و اشعث ها بیرون آمده است. باید از آنها پرسید مگر در زمان حکومت پیامبر (ص) و حضرت علی(ع)، جامعه به صورت شورایی رهبری می شد ؟! و یا فراتر از آن،در زمانی که امام حسن و امام حسین ( صلوات الله علیهما) هر دو حضور داشتند، جامعه را به صورت شورایی اداره می کردند؟ مطرح کردن مباحث فراقانونی که نه عقل ونه شرع آن را نمی پذیرد جز برای ضربه زدن به جایگاه ولایت فقیه چه دلیل دیگری می تواند داشته باشد ؟ آیا همان هایی که امروز با مطرح کردن چرایی نظارت استصوابی شورای نگهبان و زیر سوال بردن آن، سعی در تضعیف شورای نگهبان دارند، بازماندگان تفکرات رییس جمهور اصلاحات نیستند که در سال 82، با طرح همین مسئله،سعی در سلب اختیارات شورای نگهبان داشت! کسانی که امروز، صحبت از شورایی شدن رهبری میکنند همان هایی نیستند که طرح مادام العمری ریاست جمهوری رییس جمهور کارگزاران سازندگی را دنبال می کردند؟

4-ما انجمن های اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت، به عنوان یکی از نماد های انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت قاطعانه و همه جانبه خود را از شورای نگهبان و تصمیمات آن اعلام می داریم وتاکید می کنیم اعتراضات صرفا باید از مجاری قانونی انجام شود. همه نامزدها از منسوبین بیت امام خمینی (ره) گرفته تا جناح های مختلف سیاسی در برابر قانون یکسان هستند و هیچ کس حق ندارد برای خود امتیاز ویژه ای قائل باشد. نکته ای که متاسفانه در صحبت های بی اساس و غیرخردمندانه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وجود نداشت! حمله بی شرمانه ایشان به شورای نگهبان صرفا تکمیل پازل دشمنان بود ولاغیر. ما، با صدای رسا سخن پیرفرزانه این انقلاب را فریاد خواهیم زد : هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است «مفسد» است.

5- دشمنان ما هر روز با فتنه های جدید تر نظام اسلامی را مورد حمله قرار می دهند. آنگاه که «منکر» در جایگاه «حق» و «معروف» در جایگاه «باطل» قرار گیرد، فتنه رخ می دهد. آن زمان که معاویه، امیرالمومنین نامیده شد در حالیکه مسلمین در نماز خواندن حضرت علی(ع) تردید داشتند، آن زمان که با زبان روزه، بر بریدن  سر حسین(ع) از یکدیگر پیشی می گرفتند، آن زمان که عمامه انگلیسی ها رساله می دهند،  با شعار «الله اکبر» سر می برند و ناموس مسلمانان را در بازار به فروش می رسانند ، فتنه رخ داده است. در زمان فتنه، انسان ها غربال می شوند و بصیران و آگاهانان مشخص می شوند. فتنه ای که امروزه مقام عظمای ولایت درباره آن هشدار داده اند، فتنه اکبر است!

فتنه ای که در آن سعی می شود ظاهر اسلامی نظام را حفظ کنند ، لباس روحانیت بر تن داشته باشند  اما مفاهیم اسلامی را عوض کرده  و در یک کلام، لیبرالیزم را در ظاهر اسلام ترویج کنند! و این روزها جلوداران حمله به شورای نگهبان و ولایت فقیه، گاه تلویحا و گاه رسما، اسلام را ناکارآمد معرفی کرده و به دنبال پیاده سازی لیبرالیزم در جمهوری اسلامی ایران هستند. سوالی که اینجا مطرح است که تفسیر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از «فتنه اکبر» چیست ؟فتنه ای که امام خامنه ای بارها و بارها درباره آن هشدار داده اند!

در پایان خطاب به ملت شریف و نجیب ایران اعلام می داریم مسیر درست ، نه بیت امام است ، نه دولت، نه خاطره ها و خاطره گوها و نه هیچ کس دیگر . صراط مستقیم فقط و فقط مسیر امام خامنه ای (مد ظله العالی ) بوده که همان امتداد مسیر ولایت رسول الله(ص) است. هرکس از این مسیر پیروی کرد سعادتمند است و ملت ایران به فضل الهی همین مسیر را طی خواهد کرد.

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علم وصنعت

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا(س)

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی